Centrum Swobodna Przestrzeń
Oferta zajęć fitness w Centrum Swobodna Przestrzeń to różnorodność i wciąż nowe możliwości. 
Zapraszamy do zapoznania się z krótkimi opisami oraz wybrania czegoś dla siebie.

 

ABT [Abdominal, Buttocks, Thighs] – ćwiczenia modelujące pośladki, uda i brzuch. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, a ich część główna polega na ćwiczeniach statycznych o średnim zakresie ruchu oraz dużej liczbie powtórzeń. TBC [Total Body Condition]– zajęcia wzmacniające i ujędrniające dolne i górne partie ciała o charakterze uniwersalnym. Obejmują kompleksowy zestaw ćwiczeń wytrzymałościowych i wzmacniających, 
bez lub z użyciem przyborów. FAT BURNING – trening o średniej intensywności koncentrujący się na wspomaganiu procesu spalania tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonuje się w tempie pozwalającym na utrzymanie stałego tętna (120 – 130 uderzeń na minutę) STEP – zajęcia bardzo dynamiczne, pełne ciekawej choreografii , prowadzone na stopniu. Doskonały trening wytrzymałościowy, wzmacniający dolne partie ciała i poprawiający wydolność całego organizmu. Zajęcia dla osób zaawansowanych. BODY ART – relaksacyjne zajęcia bazujące na Jodze, stretchingu, ćwiczeniach rehabilitacyjnych 
i klasycznych technikach oddechu. Jest to połączenie treningu i relaksu przy wykorzystaniu funkcji poszczególnych mięśni i organów ludzkiego ciała. ZDROWY KRĘGOSŁUP – Zajęcia profilaktyczne, łączące ćwiczenia wzmacniające grzbiet i plecy oraz stabilizujące kręgosłup. Zajęcia adresowane do osób prowadzących siedzący tryb życia, zwłaszcza mających dolegliwości bólowe. Dzięki ćwiczeniom następuje poprawa postawy ciała oraz wzmocnienie pleców. PILATES – ćwiczenia mające na celu wzmocnienie mięśni brzucha, dolnej części grzbietu oraz pośladków. Wykonywany na macie trening to ponad 500 ćwiczeń, kładących nacisk na właściwą pozycję ciała, giętkość i rozwój mięśni. Mobilizuje stawy kręgosłupa i obręczy biodrowej. W trakcie ćwiczeń istotne jest spinanie mięśni brzucha, tak by tworzyć rodzaj naturalnego gorsetu, chroniącego kręgosłup. Poszczególne elementy treningu wykonywane są powoli ale wymagają dużego zaangażowania energetycznego organizmu, dzięki czemu wysmuklają i ujędrniają sylwetkę. JOGA – zajęcia prowadzone według metody B. K. S. Iyengara, polegające na przyjmowaniu odpowiednich pozycji ciała nazywanych asanami. Wykonywane asany wzmacniają oraz uelastyczniają stawy i mięśnie, wyciągają i uzdrawiają kręgosłup, energetyzują ciało, ucząc jednocześnie koncentracji. Regularne ćwiczenia poprawiają pracę układu pokarmowego, krwionośnego i immunologicznego. ZUMBA – taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Znakomita zabawa, dzięki której spalanie tkanki tłuszczowej to w zasadzie efekt uboczny. ZUMBA SENTAO – Energiczna odmiana popularnej zumby z wykorzystaniem krzeseł. Wypracuj zgrabne uda, brzuch i pośladki przy jednoczesnym wzmocnieniu kręgosłupa. FIGHT CLUB -Zajęcia zawierające w sobie podstawowe elementy MMA, kickboxingu, semi, K-1. Trening zarówno w parterze, jak i w stójce. Full kontakt. Celem spotkań jest poprawa ogólnej sprawności fizycznej uczestników, ich pewności siebie oraz odwagi. Zajęcia znakomicie pomagają rozładować codzienny stres. Prowadzone przez Dawida Matwieja - złotego medalistę Mistrzostw Europy w Taekwon-Do z 2009 r. TRX - System treningowy opracowany na potrzeby amerykańskich jednostek specjalnych w latach 90'. Trening wykorzystuje wyłącznie obciążenie własnym ciałem, przez co jest bezpieczny dla Twojego kręgosłupa, a także pozwala na łatwe dopasowanie obciążenia do Twoich możliwości. Gwarantujemy, że jeśli rzetelnie podejdziesz do pierwszego treningu, już następnego dnia odkryjesz w swoim ciele mięśnie, o których istnieniu nie miałeś dotąd pojęcia. Zajęcia polecane bez względu na płeć, wiek, poziom sprawności fizycznej. PERFECT BODY - Trening o charakterze spalająco -rzeźbiącym. Pozwala w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalanie tłuszczu. CARDIO & SHAPE – zajęcia polegające na wykonywaniu ćwiczeń wzmacniających i aerobowych naprzemiennie, połączonych w proste układy choreograficzne, powtarzane kilkukrotnie. Umiarkowane tempo zajęć pozwala na skuteczne spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki i poprawę wytrzymałości organizmu. INTERVAL TRAINING Zajęcia o zmiennej intensywności ćwiczeń, polegające na przeplataniu ćwiczeń na wysokim poziomie intensywności z treningami o niskiej intensywności. Wzmacniają serce i kondycję, modelują sylwetkę 
oraz pozwalają spalać mnóstwo kalorii - nawet kilka godzin po treningu.

POWRÓT

Oferta Zobacz także Obiekt sportowy Restauracja 
La Veranda Verde Centrum Swobodna Przestrzeń
fitness dzieci karate tenis squash sanarium
regulamin cennik kabaret stand-up program bonusowy swobodny transport sukcesy
godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 10:00-22:00 sobota, niedziela i święta 8:00-22:00 zamknięte w dniach: 1 stycznia Święta Wielkanocne 1 listopada 24-25 grudnia godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 13:00 - do ostatniego klienta sobota, niedziela i święta 10:00 - do ostatniego klienta zamknięte w dniach: 1 stycznia Święta Wielkanocne 1 listopada 24-25 grudnia
ul. Lazurowa 1, Cisie
05-074 Halinów tel. (22) 783 81 23
tel. kom. 660 487 921 e-mail: recepcja@swobodnaprzestrzen.pl kontakt
plac zabaw szkolenia i konferencje
urodziny galeria
Asajo-Med Grupa Arch-Bud
Kurier Skruda
siłownia