REGULAMIN OGÓLNY

§ 1. Uznaje się, że każda osoba, która wykupiła karnet, jednorazowe wejście lub jest posiadaczem karty benefit, fitprofit, medicoversport  bezwarunkowo zaakceptowała niniejszy regulamin Klubu.

§ 2. Warunkiem wejścia do KLUBU jest weryfikacja tożsamości na podstawie karty członkowskiej.

§ 3. W przypadku braku karty członkowskiej możliwa jest weryfikacja KLUBOWICZA na podstawie dowolnego dowodu tożsamości ze zdjęciem. 

§ 4. Wydanie karty członkowskiej wiąże się z pobraniem kaucji w wysokości 20 zł.

§ 5. Karty członkowskie CSP są kartami imiennymi i nie ma możliwości odstąpienia ich innym osobom.

§ 6. Na prośbę pracownika CSP, KLUBOWICZ ma obowiązek potwierdzenia tożsamości udostępniając do wglądu ważny dokument ze zdjęciem.

§ 7. Na terenie KLUBU (część sportowa) zabrania się spożywania alkoholu oraz palenia papierosów.

§ 8. KLUBOWICZE oświadczają iż, nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług CSP oraz wykonywania ćwiczeń fizycznych. Osoby uczestniczą korzystają z usług CSP na własną odpowiedzialność. 

§ 9. W przypadku osoby niepełnoletniej, korzystanie z oferty klubu jest możliwe tylko za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów.

§ 10. Warunkiem uruchomienia zajęć jest minimum 12 Uczestników (6 zajęcia TRX) zapisanych na pojedynczą lekcję.                                                                           KLUB zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania grup mniejszych niż wymaganych 12 Uczestników (6 zajęcia TRX).

§ 11. Klub nie przedłuża karnetu o niewykorzystane wejścia. KLUBOWICZ na prawo odwołać posiadaną rezerwację najpóźniej 4 godziny przed jej rozpoczęciem  logując się do panelu rejestracji elektronicznej. Nieodwołane rezerwacje uznaje się za wykorzystane.

§ 12. Karnety sprzedawane są na określoną ilość wejść w z góry określonym terminem ważności 30dni. Karnety są płatne z góry w całości. Pobyt na terenie klubu jest nielimitowany (w godzinach otwarcia), wyjątek stanowią zajęcia grupowe ograniczone czasem trwania zajęć (tzw. KURSY / WARSZTATY).

§ 13. Płatności można dokonać w recepcji Klubu lub za pośrednictwem platformy płatności elektronicznych.

§ 14. W przypadku grupowych zajęć karate płatność przed pierwszymi zajęciami kursu w miesiącu, upoważnia do rabatu w wysokości 10zł/osobę.

§ 15. W Klubie bezwzględnie obowiązuje obuwie zamienne – inne od obuwia w którym KLUBOWICZ poruszał się na zewnątrz obiektu. Na zajęciach obowiązuje obuwie sportowe, przeznaczone do tego rodzaju zajęć. Wyjątkiem są zajęcia: zdrowy kręgosłup, joga (boso lub w skarpetach).

§ 16. Ćwiczący mają obowiązek przynosić ze sobą własny ręcznik, oraz dbać o sprzęt, będący własnością Klubu.

§ 17. Po zakończeniu ćwiczeń użytkownicy zajęć zobowiązani są do odłożenia wszelkich przyrządów (takich jak hantle, ciężarki, gryfy, stepy, maty) na miejsce na nie przeznaczone.

§ 18. Centrum Swobodna Przestrzeń nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w klubie.

§ 19. W przypadku zgubienia, lub uszkodzenia karty członkowskiej lub kluczyka do szatni CSP pobierana będzie kaucja w wysokości 20 zł.

§ 20. Klub zastrzega sobie prawo do zmiany cen, godzin otwarcia, planu zajęć oraz Instruktora. O ewentualnej zmianie Klub zobowiązuje się poinformować uczestników z wyprzedzeniem poprzez publikację na stronie internetowej klubu.  

§ 21. Członek klubu nieprzestrzegający niniejszego regulaminu zostanie pozbawiony ważnego karnetu bez możliwości ubiegania się o zwrot ceny karnetu.

§ 22. Cennik udostępniony jest na stronie internetowej KLUBU w zakładce KARNETY.

§ 23. O wszelkich zmianach w regulaminie Klub będzie informował członków poprzez zamieszczenie odpowiedniej informacji na stronie internetowej klubu.
§ 24. Osobą korzystającym z systemów zewnętrznych MULTISPORT, FITPROFIT lub MEDICOVER SPORT w przypadku nieodwołania rezerwacji, nastąpi blokada zapisów internetowych. Przywrócenie rezerwacji możliwe jest po dokonaniu wpłaty w wysokości zajęć jednorazowych – 40zł.

§ 25. Sauny udostępniane są bezpłatnie KLUBOWICZOM  pon – piątek od 17:00 do 21:30.

§ 26. Na terenie sauny można przebywać jedynie nago lub w ręczniku oraz klapkach. Zabrania się korzystanie w strojach sportowych, kostiumach kąpielowych oraz obuwiu sportowym.

§ 27. Wejście na teren klubu bez aktywnego karnetu skutkuje, usunięciem dokonanych wszystkich przyszłych rezerwacji oraz karą w wysokości 100 zł. Do momentu opłacenia kary, nie mam możliwości wykupienia nowego karnetu.

§ 28. Recepcja KLUBU jest czynna jedynie od poniedziałku do piątku w godzinach 17:00 – 22:00. W inne dni i godziny wszelkie sprawy załatwić można jedynie telefonicznie, drogą mailową lub za pośrednictwem platformy internetowej. Osoby korzystające z systemów zewnętrznych przy weryfikacji dostępu mogą skorzystać z pomocy pracowników Baru w La Veranda Verde.


REGULAMIN PLACU ZABAW

§ 1. Sala zabaw przeznaczona jest dla dzieci od 9 miesiąca życia do 12 lat.

§ 2. Dzieci przebywają na Sali Zabaw pod opieką rodziców bądź pełnoletnich opiekunów.

§ 3. Wejście na Salę Zabaw jest płatne 25 zł / za osobę . Jest to wejście OPEN. Płatności dokonuje się w barze restauracji lub w recepcji KLUBU. 

§ 4. Na Sali Zabaw może zostać zorganizowane przyjęcia dla dziecka – za zaproszonych gości odpowiedzialny jest organizator przyjęcia (Rodzic, pełnoletni Opiekun).

§ 5. Na Salę Zabaw dzieci i ich opiekunowie wchodzą bez obuwia.

§ 6. Na Salę Zabaw nie wolno wnosić jedzenia i picia.

§ 7. Podczas zabawy dzieci nie mogą mieć przy sobie ostrych przedmiotów – zegarków, biżuterii.

§ 8. Rodzicom (opiekunom) zabrania się wchodzenia na konstrukcję Sali Zabaw.

§ 9. Dzieciom zabrania się wspinania po wewnętrznych i zewnętrznych ścianach konstrukcji – siatkach.

§10. W przypadku jakichkolwiek zdarzeń losowych lub wypadków na Sali Zabaw, w których zostanie pokrzywdzone dziecko lub rodzic (opiekun) należy ten fakt bezzwłocznie zgłosić personelowi CSP.

§ 11. Za szkody dokonane przez dziecko na Sali Zabaw odpowiadają rodzice (opiekunowie).

§ 12. Za rzeczy pozostawione lub zagubione personel CSP nie ponosi odpowiedzialności.

§ 13. Na Sali Zabaw zabrania się przebywania dzieci i osób dorosłych będących nosicielami infekcji wirusowych, bakteryjnych lub chorób zakaźnych. Obowiązkiem rodziców (opiekunów) jest poinformowanie personelu SCP o niesprawności lub schorzeniach dziecka np. zaburzenia słuchu, epilepsja itp.

§ 14. Zakup biletu, który uprawnia do jednorazowego wejścia równoznaczne jest z akceptacją niniejszego regulaminu.


REGULAMIN SQUASH I TENIS

§ 1. Podstawą regulaminu jest obowiązujący w KLUBIE REGULAMIN ogólny.

§ 2. W klubie bezwzględnie obowiązuje obuwie zamienne – inne od obuwia w którym członek Klubu poruszał się na zewnątrz obiektu:
 tenis – do nawierzchni z trawy syntetycznej, czyste bez śladów gry na mączce ceglanej
• squash- do nawierzchni halowej ( nie brudzące ).

§ 3. Korty rezerwowane są w jednogodzinnej jednostce czasowej. Nie ma możliwości rezerwacji połówkowych (np.: 0,5 godziny lub 1,5 godziny).

§ 4. Korty rezerwowane są tylko o pełnej godzinie zegarowej (np.: 18:00, 20:00).

§ 5. Na korcie tenisowym / squash, mogą przebywać jedynie osoby posiadające ważny karnet członkowski.

§ 6. Klub nie limituje czasu spędzonego na korcie do tenisa lub squasha. Pierwszeństwo kortu posiadają KLUBOWICZE z wcześniejszą rezerwacją.

§ 7. Kort można zarezerwować pod warunkiem posiadania aktywnego karnetu.

§8. Zasady zapisywania i odwoływania rezerwacji zgodne z Regulaminem ogólnym.


PŁATNOŚCI POPRZEZ PLATFORMĘ PRZELEWY24

§ 1. Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym a Centrum Swobodna Przestrzeń Sp. z.o.o zostaje zawarła w przypadku spełnienia wymaganych procedur zakupu Karnetów:
wybierz datę rozpoczęcia karnetu oraz odpowiedni karnet : https://swobodna przestrzen-halinow-cms.efitness.com.pl/ kup-karnet, wypełnił formularz zgłoszeniowy, w którym należy wpisać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, kod pocztowy i miasto zamieszkania (dane statystyczne), zapłata za karnet następuje przelewem bankowym on-line za pomocą systemu Przelewy24.

§ 2. Przed skorzystaniem z procesu zakupu Karnetów, Kupujący powinien zapoznać się z Regulaminem znajdującym się w sekcji Polityka szkoła/Regulamin płatności. Zakup karnetu przez Internet jest równoznaczny z akceptacją jego treści.

§ 3. Kupujący ma możliwość płatności online przez system Przelewy24.

§ 4. Klub nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego Przelewy24.

§ 5. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących świadczenie usług na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych, jeśli świadczący usługę otrzyma w całości zapłatę za wykonaną czynność za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, a z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności dotyczyła sprzedaż usług w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega ewidencji w kasie fiskalnej, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.

§ 6. Ceny Karnetów zawierają podatek VAT.

§ 7. Zakupiony Karnet zostanie aktywowany na koncie klienta zaraz po zaksięgowaniu wpłaty przez Przelewy24.

§ 8. Warunkiem aktywacji karnetu na koncie Klienta jest dokonanie płatności (Kupuję z obowiązkiem zapłaty Przelewy24). Płatność uznaje się za dokonaną z momentem otrzymania informacji o ustanowieniu nowej transakcji w serwisie Przelewy24 i wpływie środków na rachunek Przelewy24.

§ 9. W przypadku, gdy Kupujący dokonuje zakupu po raz pierwszy zobowiązuje się do wyrobienia karły członkowskiej w siedzibie klubu. Kartę Członkowską odebrać można w recepcji.

$ 10. W celu otrzymania faktury VAT Kupujący powinien zgłosić ten fakt w recepcji klubu. Zgłoszenie można przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres biuro@swobodnaprzestrzen.pl, podając dane do faktury VAT lub zgłosić osobiście w recepcji klubu. Faktura zostanie przygotowana i gotowa do odbioru w recepcji klubu.


REKLAMACJE

Reklamacja transakcji Użytkownika może być zgłoszona w formie wiadomości elektronicznej wysłanej na adres serwis@przelewy24.pl lub poprzez elektroniczny formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej pod adresem: https://www.przelewy24.pl/kontakt/reklamacja. Reklamujący zgłoszenie reklamacyjne może również złożyć w formie pisemnej przesyłką pocztową na adres: PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, lub bezpośrednio w jednostce organizacyjnej wskazanej przez PayPro, w której znajduje się Biuro Obsługi Klienta. Rozpatrywane są również reklamacje zgłoszone w formie ustnej: telefonicznie lub osobiście do protokołu w trakcie wizyty reklamującego w siedzibie PayPro. PayPro zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w czasie nie dłuższym niż 15 dni roboczych. Czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji, nie dłużej jednak niż do 35 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
Szczegółowe informacje dotyczące trybu wnoszenia i rozpatrywania reklamacji można sprawdzić na stronie https://www.przelewy24.pl/reklamacje
Wszelkie pozostałe reklamację proszę przesyłać w formie mailowej pod adres: biuro@swobodnaprzestrzen.pl. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych.


PUNKTY BONUSOWE – REGULAMIN

§ 1. Punkty Bonusowe można wykorzystywać od dnia 20 stycznia 2015 r. do odwołania.

§ 2. Z Punktów Bonusowych może skorzystać każdy, kto posiadał aktywny wyróżniony karnet członkowski klubu Centrum Swobodna Przestrzeń.

§ 3. Punkty Bonusowe przyznawane są automatycznie do wyróżnionych karnetów sprzedawanych przez Centrum Swobodna Przestrzeń.

§ 4. Punkty Bonusowe nie przyznawane są do wejść jednorazowych i zakupów w barze.

$ 5. Sposób przyznawania Punktów Bonusowych :

• Do wyróżnionych karnetów za każde wydane 1 zł przy zakupie karnetu sportowego przyznawany jest 0,1 pkt bonusowy. 

§ 6. Punkty bonusowe nie doliczane są za usługi promocyjne.

§ 7. Punkty bonusowe wymieniane są tylko na KARTY UPOMINKOWE Centrum Swobodna Przestrzeń.

§ 8. Karty Upominkowe pozyskane z Punktów Bonusowych można wymieniać na wymienione poniżej usługi Centrum Swobodna Przestrzeń:

• sport – KARNETY.

• gastronomia (Usługi restauracyjne z karty La Veranda Verde, z wyłączeniem imprez i bankietów)

• Sanarium  – Karnety 

• Plac Zabaw – wejścia jednorazowe do placu zabaw z wyłączeniem imprez np. urodziny

§ 9. Kart Upominkowych pozyskanych z Punktów Bonusowych nie można wymieniać na usługi Asajo – Med.

§ 10. Karty Upominkowe pozyskane z Punktów Bonusowych są ważne 90 dni.

§ 11. Wartość Punktów Bonusowych:

   -min 120 pkt bonusowych = Karta Upominkowa 60 zł

   -min 160 pkt bonusowych = Karta Upominkowa 80 zł

   -min 200 pkt bonusowych = Karta Upominkowa 100 zł

   -min 240 pkt bonusowych = Karta Upominkowa 120 zł

   -min 280 pkt bonusowych = Karta Upominkowa 140 zł

§ 12. Sposób wykorzystania Kart Upominkowych:

 • Za usługi sportowe, plac zabaw i sanarium równowartość Karty Upominkowej zostaje wpłacona na PORTFEL klubowicza. Zgromadzone w PORTFELU środki można wykorzystywać sukcesywnie i dowolnie na usługi: sportowe, plac zabaw, sanarium.

 •Za usługi gastronomiczne Kartę Upominkową można wykorzystać tylko jednorazowo.

 • Nie można otrzymać z Karty Upominkowej reszty będącej różnicą wartości Karty Upominkowej i wartości usługi gastronomicznej.

 • Nie można wymienić Karty Upominkowej na środki płatnicze.


RODO

Informujemy, że:
1) administratorem przekazanych danych jest Centrum Swobodna Przestrzeń Sp. Z o. o. ul. Lazurowa 1, 05-074 Halinów,
Cisie, e-mail rodo@swobodnaprzestrzen.pl, tel. 698638178;

2) dane będą przetwarzane za pośrednictwem eFitness Sp. z o.o. ul Goździkowa 6, 60-175 Poznań.

3) administrator powołał Inspektora Danych Osobowych, dane do kontaktu za pośrednictwem: e-mail rodo@swobodnaprzestrzen.pl

4) Dane będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody:

a) Dane „zwykłe”, w tym: imię, nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail, dane adresowe, data urodzenia, płeć, numer dowodu osobistego, numer rejestracyjny samochodu, status (np. student, emeryt), nr konta bankowego (oraz instytucja finansowa w przypadku dokonania płatności przelewem), informacje na temat częstotliwości wizyt w Klubie, wejścia do klubu oraz wyjścia z klubu, informacje o wybieranych zajęciach, zakupach dokonywanych w klubie, treningach personalnych, dane fotograficzne (zdjęcie robione klubowiczowi bądź wgrywane przez klubowicza

b) Dane dotyczące Klienta informacje pochodzące z rejestru przedsiębiorców (obecnie: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), z bazy Głównego Urzędu Statystycznego oraz innych rejestrów publicznych, w zakresie tam upublicznionym. do systemu eFitness);

c) Dane osobowe zaliczające się do szczególnych kategorii danych (w dotychczas obowiązującej ustawie o ochronie danych osobowych zwane „danymi wrażliwymi”), w tym: dane biometryczne (odcisk palca, na podstawie którego klubowicz może wejść na teren klubu), dane medyczne (na podstawie pomiarów dokonywanych na terenie siłowni, np. tętno, waga, informacje o kondycji fizycznej, itp.).

W celach:

a) związanych z zawarciem i realizacją Umowy oraz świadczeniem Usług, a także ich rozliczenia (w tym wystawianie faktur i dokumentów księgowych) oraz rozpatrywania skarg i wniosków oraz udzielania odpowiedzi na pytania Klienta (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. RODO);

b) wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r.,Dz. U. z 2018 r. poz. 395 z późn. zm. w szczególności art. 74 z (zgodnie z art. 6 ust. 1lit. c) RODO);

c) statystycznych oraz dokonywania badań analitycznych, tj. lepszego doboru Usług do potrzeb Klienta, optymalizacji procesów Usług, zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego systemu Klubu, wykrywania przypadków niedozwolonego korzystania z Usług, analizy finansowej będącego realizacją jego prawnie uzasadnionego w tym interesu (zgodnie z art.6 ust. 1 lit. f) RODO);

d) ewentualnego ustalenia, dochodzenia, egzekucji roszczeń lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego w tym interesu Klubu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);

e) marketingu bezpośredniego naszych usług, a w przypadku udzielenia przez Klienta odpowiedniej zgody -także w celu marketingu podmiotów współpracujących z Klubem oraz w celu przesyłania drogą elektroniczną informacji handlowych.

5). Klub przetwarza dane osobowe Klienta, zapewnia stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych, w szczególności uniemożliwiających dostęp do nich nieuprawnionym osobom trzecim lub ich przetwarzania z naruszeniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa, zapobiegających utracie danych osobowych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.

6). Dane osobowe Klienta wynikające z zwarcia Umowy, będą przechowywane tak długo, jak będzie to konieczne do: realizacji przez Klub Usług, ich rozliczenia, dochodzenia roszczeń (tj. przez okres przedawnienia roszczeń) oraz wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Klubie.

7). Przy przetwarzaniu danych osobowych Klub przekazuje dane Klienta podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Klubu uczestniczących w wykonywaniu jego czynności, tj. podmiotom świadczącym usługi doradcze, audytowe, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, firmą informatycznym i hostingowym, agencjom reklamowym lub marketingowym którzy będą przetwarzać dane tylko i wyłącznie w określonych przez Klub celach, o których mowa w ust. 4 powyżej.

8). Klub nie planuje obecnie przekazywać danych osobowych Klienta do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych (tj. poza EOG).

9). W oparciu o dane Klienta, Klub nie będzie podejmował wobec Klienta zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

10).Klientowi, który przekazał Klubowi swoje dane osobowe przysługuje:
a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b. prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c. prawo usunięcia danych,
d. prawo ograniczenia przetwarzania danych;
e. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
f. prawo przeniesienia swoich danych,
g. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

11). Klient, w celu realizacji swoich uprawnień, o których mowa w ust. 10 powyżej, może zwrócić się do Klubu z żądaniem, poprzez wysłanie go za pośrednictwem e-mail rodo@swobodnaprzestrzen.pl. Przy czym, aby mieć pewność, że są Państwo uprawnieni do złożenia wniosku, Klub może prosić o podanie dodatkowych informacji pozwalających mu uwierzytelnić Klienta.

12). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale wymagane do zawarcia umowy(świadczenie usług związanych z przynależnością do Klubu Centrum Swobodna Przestrzeń), zaś ich niepodanie będzie skutkować niemożnością zawarcia wyżej wymienionej umowy.